2007/03/28

Taler du om det samme?

Morten Kjærum fra Institut for menneskerettigheder, et institut der er eksponent for relative menneskerettigheder, kritiserer nu at afviste irakiske asylansøgere får bedre forhold.

Kjærums kritik går på, at regeringens nyeste plan med at indgå uddannelseskontrakter med de afviste irakiske asylansøgere ikke omfatter afviste irakerere, der har siddet i lejre i 7-8 år i Danmark.

Mig bekendt talte Statsministeren om afviste asylansøgere i forbindelse med flygtningestrømmen vedrørende Danmarks deltagelse i fjernelsen af despoten Saddam Hussein. Så hvad er det lige Kjærum taler om når han nævner 7-8 år? Ring til Nyrup om dem.

Da Kjærum kritiserer en ting ved at tale om noget andet, kan jeg vel også undre mig over at man vil smide folk ud der gerne vel bo i mit land. Den bedste plan er som oftest den enkleste: fri indvandring. Sådan.

1 Comments:

Blogger Jesper Juul Andersen said...

Planen indeholde så vidt jeg ved også en uddanelse til dem samt en murstensmaskine... Så vidt jeg ved mangler de da musten på de danske byggepladser, hvorfor ikke beholde de kære mennesker for os selv.

fre. mar. 30, 04:13:00 PM 2007  

Send en kommentar

<< Home