2007/05/08

Anmeldelse af TV program

Nu skrev jeg i søndags, at I skulle huske at se TV3 kl. 20 her til aften. Jeg glemte det stort set selv, men nu skal I også gøre hvad jeg siger og ikke hvad jeg gør.

Det synes at være moralen i programmet. ”Sort arbejde er sort arbejde” lød det fra flere sider. Det var nu ikke det de selv gjorde, men sådan er det jo engang imellem.

Sørgeligt er det da, at se mennesker være så apatiske over for et system de ikke selv tror på ved egen handling, men alligevel prædiker i den gode morals tjeneste.

Kristian Jensen var til gengæld ikke sørgelig, han var bare latterlig. Endnu engang sangen fra de varme lande, om at sort arbejde betyder mere i skat for andre. Jeg troede nu det var finansministerens manglende overholdelse af budgettet, der umuliggør skattelettelser.

Nu fik Kristian Jensen en kuvert med de penge der var kommet ind på sort arbejde i løbet af programmet. Så er det spændende om nogen så får glæde af det. At skatten falder tror vel kun Kristian Jensen på, for borgmesteren, skatteankenævnet og dommerne gør nok ikke.

Hov, det var jo en anmeldelse. Programmet for 3 ud af 5 skattesmæk.